LIVRARE SI RETUR

LIVRARI

Atelier-faiblesse.ro livrează național și internațional prin firmele de curierat rapid partenere Fan Courier.

Livrare internațională în cadrul Uniunii Europene va fi făcută prin intermediul firmei de curierat DPD.
Livrare internațională în afara Uniunii Europene va fi făcută prin intermediul firmei de curierat GLS.
Pentru mai multe informații despre livrarile te rugăm să ne scrii la contact@atelier-faiblesse.ro sau să accesezi fancourier.ro pentru detalii suplimentare.

NOTA: Adresa de livrare poate fi modificată până la momentul plecării comenzii.
NOTA: Nu livrăm către casuțe poștale.

Termen de livrare

Toate comenzile Faiblesse sunt procesate și expediate în timpul programului (Luni – Vineri 9:00-18:00).
Atelier-faiblesse.ro oferă spre vânzare produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator și/sau personalizate în mod clar, produse care sunt manufacturate individual pentru fiecare client și deci nu sunt pe stoc. Procesul de productie durează până la 10 zile lucrătoare la care se adaugă timpul de tranzit până la destinație.

Livrare standard – procesul de producție durează până la 10 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii pe email, în funcție de disponibilitate și producție.
Livrare expres – procesul de producție durează 5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii pe email, în funcție de disponibilitatea în producție.
În funcție de modalitatea de livrare aleasă, data estimată de livrare a produsului este menționată în comanda ta pe atelier-faiblesse.ro și nu include timpul de tranzit până la destinație.

Timpul de tranzit până la destinație pentru livrările naționale, exprimat în zile lucrătoare: 1-3 zile.
Timpul de tranzit până la destinație pentru livrările în UE, exprimat în zile lucrătoare: 3-6 zile.
Timpul de tranzit până la destinație pentru livrările în afara UE, exprimat în zile lucrătoare: 3-6 zile.
Urmărirea comenzii

Atunci când comanda ta va fi expediată vei primi un email cu numărul de AWB și detalii pentru urmărirea status-ului comenzii.

Orar de livrare

Comenzile sunt livrate de curier de Luni până Vineri între orele 9:00-20:00 la adresa menționată în comandă. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare.

NOTA: Avăând în vedere că folosim un serviciu externalizat, nu putem solicita curierului livrarea la o anumită ora sau la o anumită dată.
NOTA: Având în vedere că folosim un serviciu externalizat, nu ne facem responsabili pentru întârzierile cauzate de firma de curierat parteneră.
NOTA: Adresa de livrare nu mai poate fi modificată după ce comanda a fost confirmată.
NOTA: Firma de curierat are obligatia să efectueze 2 încercări de livrare. În cazul în care, în urma celor 2 incercări de livrare, comanda nu poate fi livrată, coletul se va întoarce retur la expeditor iar comanda ta va fi anulată. În această situație ne rezervăm dreptul de a reține toate sumele achitate de tine în avans reprezentând cheltuieli ocazionate de fabricarea produsului și cheltuieli de transport.

Costuri de livrare

Prețurile afișate pe site nu includ taxele de livrare prin curier. Modificarea destinației influentează prețul produselor și taxele de livrare aferente.

Taxa de livrare standard prin curier depinde direct de adresa de livrare:

Livrare națională – Taxa pentru livrare națională este în valoare de 25 de lei în aria de acoperire a Fan Courier. Dacă expediția se va face în afara ariei de acoperire a Fan Courier costul suplimentar va fi de 1 RON pentru fiecare kilometru adițional până la destinație.

Transportul național este gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei.

Livrare internațională în UE – ~30 euro
Livrare internațională în afara UE se va calcula în funcție de destinație și greutate. Costul final va fi transmis prin e-mail la finalizarea comenzii.
Livrare internațională în cadrul Uniunii Europene – prețurile includ TVA și alte taxe (regim DDP – delivery duty paid).
Livrare internațională în afară Uniunii Europene – prețurile nu includ TVA, taxe vamale și alte taxe specifice (regim DDU – delivery duty unpaid). Taxele specifice fiecărei destinații vor fi calculate și facturate separat de firma de curierat și vor fi suportate de tine
Primirea coletului

Coletele se predau pe baza de semnatura, de catre reprezentantul firmei de curierat.

Te rugam ca, la primirea coletului, să verifici produsele și, în cazul în care exista neconcordante față de comandă inițială și/sau produsele prezintă defecte de fabricație, să ne aduci imediat la cunoștintă.

RETURURI

Te rugam să ai în vedere că produsele Faiblesse sunt fabricate pe comanda, după specificațiile configurate de tine – culoare, platforma, toc, altele – și deci ești pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. Atelier-faiblesse.ro garantează însă calitatea produsului achiziționat.

Toate materialele folosite în procesul de producție provin de la cei mai performanți furnizori din Europa și au fost supuse unor procese de testare înainte de vânzare. Pielea utilizată în realizarea produselor Faiblesse este naturală, iar tehnologia și etapele de manufactura împlicate corespund celor mai înalte standarde de calitate.

Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator și/sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate.

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanta și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: [...] c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar [...]."

Totuși, având în vedere că ne dorim sa fii pe deplin multumită de produsele Faiblesse, te asigurăm ca vom face tot posibilul să rezolvăm solicitarea ta de retur.

Procedura de returnare

În cazul în care dorești să returnezi / schimbi un produs Faiblesse trebuie să ne comunici explicit această intenție, în termen de 3 zile de la recepția produsului, fie pe email la adresa contact@faiblesse.ro, fie prin telefon.

După analizarea solicitării tale, îți vom confirma detaliile soluționării returului. Având în vedere că ne dorim să fii pe deplin multumită de produsele Faiblesse, te asigurăm că vom face tot posibilul să rezolvăm solicitarea ta de retur.

Toate taxele de returnare sunt suportate și achitate integral de client.

Te vom anunța imediat ce returul tău a fost recepționat la fabrica și verificat dpdv al conformității cu condițiile de returnare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul tău numai după ce produsele au fost verificate dpdv al conformității cu condițiile de returnare de mai jos.

Condiții de returnare

Produsele returnate trebuie să fie noi, nefolosite, fără urme de uzură fizică sau deteriorare. Produsele de încăltăminte trebuie probate pe o suprafață netedă care nu lasă urme.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cu sigiliul și etichetele originale nedeteriorate. Atât cutia de pantofi cât și sigiliul și etichetele sunt parte a produsului achiziționat.

Produsele returnate trebuie să fie insotite de formularul de retur completat în clar cu toate informațiile (secțiunea Formular Retur din contul personal pe site).

Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către tine orice produs care nu îndeplinește întocmai și cumulativ toate condițiile de returnare de mai sus.

Toate taxele de returnare sunt suportate și achitate integral, în avans, de tine.

NOTA: Nu acceptam pachete cu plată ramburs. Nu acceptăm pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicăm colete de la Poșta Română sau orice alt oficiu poștal.
NOTA: Solicitările repetate de retur de către același client pot fi considerate abuz.

Restituirea contravalorii produselor

În cazul în care returul se solutionează prin restituirea contravalorii produsului, următoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare standard sau expres (inclusiv în cazul promoțiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare, diferentele de curs valutar în cazul plăților în EUR, alte taxe specifice după caz.

În cazul livrărilor internaționale în afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecărei destinații facturate separat de firma de curierat.

Restituirea contravalorii produsului, cu exceptia taxelor care se rețin, se va efectua prin card (în cazul plăților efectuate prin card) sau banca (în cazul plăților efectuare cash sau prin bancă), în contul / pe cardul de pe care a fost efectuată plata, în termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia și verificarea produsului în fabrică. Te vom anunța pe email imediat ce restituirea contravalorii produsului a fost procesată. Te rugăm să ai în vedere un interval de până la 10 zile lucrătoare până la vizualizarea sumelor restituite în contul tău; acest interval depinde exclusiv de banca sau emitentul cardului tău și nu poate fi controlat de atelier-faiblesse.ro.